Často kladené otázky

Čo robiť ak mi pri objednávaní zlyhá platba online kartou?

Sú 2 možnosti, vytvorte si novú objednávku a platbu zrealizujte v rámci nej alebo nás kontaktujte mailom, bude vám vygenerovaný nový platobný odkaz.

Čo mám robiť, ak mám záujem o momentálne vypredaný tovar?

Produkty sa snažíme dopĺňať pravidelne, v závislosti od aktuálnej situácie. Pri recyklovaných tričkovlnách vám však nevieme zaručiť, že konkrétny odtieň je ešte dostupný u dodávateľa, keďže odtiene sa pravidelne menia. V tomto prípade nás prosím kontaktujte mailom na info@pastels.sk a my sa posnažíme aby sme vám vyhoveli.

Prečo sa niekedy nezhoduje farebný odtieň produktov?

Aj napriek tomu, že sa snažíme ako vieme, a väčšina našich produktov je fotená profesionálne, občas sa stane (hlavne pri recyklovanej tričkovlne) že presný odtieň sa nedá zachytiť. Preto vás chceme poprosiť, pre svoj projekt si objednajte dostatočné množstvo priadze, pretože ďalšia várka sa môže farebne líšiť.

Kedy mi príde tovar?

Tovar, ktorý je skladom expedujeme v pracovné dni, momentálna doba dodania je 3-5 pracovných dní.

Prišiel mi nesprávny alebo poškodený tovar, niečo mi v balíku chýbalo. Čo mám robiť?

V takom prípade nás prosím okamžite kontaktujte mailom info@pastels.sk, vašu reklamáciu sa budeme snažiť vyriešiť čo najskôr.

Máte kamenný obchod?

Nie, Pastels je internetový obchod.

Môžem si zásielku prevziať osobne?

Žiaľ táto možnosť u nás nie je.

 

Prihlásenie

Tieto internetové stránky používajú súbory Cookies. Bližšie informácie o použitých súboroch nájdete na stránke s informáciami o ochrane osobných údajov.